 
                                
            | 
 Сабақ тақырыбы: | 
 Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? | 
| Білімділік: | Интербелсенді әдістер мен тілдік тапсырмалар арқылы оқушылардың тақырып бойын- ша алған білімдерін бекіту. | 
| Дамытушылық: | Нәтиже сабақ аясында қазақ тілінен топтық, жұптық жұмыстарды орындау арқылы іскерлікке машықтандыру. | 
| Тәрбиелік: | Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы саламатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу. | 
| Сілтеме: | Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы. | 
| Жетістік критерийлері: | Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қараапайым сөйлеу үлгілерін құрайды, сұрақтарға жауап береді, тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді. | 
| Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында қазақша сөйлесімге түседі, жай сөйлемдер арқылы сипаттайды. | |
| Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында шағын мәтін құрай алады. | |
| Негізгі түсініктер: | Киімім, көйлек, шаш, шырын. | 
| Сабақта қолданылатын материалдар: | Интерактивті тақта, плакаттар, маркерлер, карточкалар, А4 парағы, парақшалар. | 
| Оқыту әдістері: | Көрнекілік, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Атаулар кестесі» тәсілі, фотоколлаж, фотоколлаж, «Шағын шолу» тәсілі. | 
| Дереккөздері: | Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. | 
| Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалім сыныппен сәлемдеседі, оқушыларды түгендейді. Мұғалім оқушыларға бір-біріне тілек айтқызады: Кәне, достар, тұрайық. Шеңберімізді құрайық. Жақсы-жақсы тілектер, Бір-бірімізге сыйлайық! | Оқушылар қол ұстасып, бір-біріне жақсы тілектер білдіреді: «Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер». | |
| Өткен сабақты тексеру | Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. | Тапсырманы айтады, тақырып бойын- ша сұрақтарға жауап береді. | |
| І. Қызығушылықты ояту | Мұғалім оқушыларға «Атаулар кестесі» тәсілін пайдалану арқылы тақтаға тақырып боынша 2-3 негізгі сөз не сөз тіркесін жазғызып, кура | Сөйлем құрайды. | |
| 
 | 
 | ||
| ІІ. Мағынаны тану | 1. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1, 3-тапсырманы орындатады. | Айтылым. Суретегі мультфильм кейіпкерлерін атайды, қандай киім кигенін айтады, мәтін дайындайды. | 
| Ә) Оқылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады. | Оқылым. Жазылым Мәтінді оқиды, өз мәтінін құрастырады. | |
| 3. Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады. | Сергіту жаттығуын жасайды. | |
| ІІІ. Ой толғаныс | «Менің киімім» тақырыбында фотоколлаж дайындатады. | Фотоколлаж дайындайды. | 
| IV. Бекіту | Жазу дәптерімен жұмыс. | Жазу дәптерінде берілген тапсырма- ларды орындайды. | 
| V. Бағалау | Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақшалар таратады. | Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады. | 
| VI. Үйге тапсырма | «Тәні саудың - жаны сау!» шағын әңгіме құрау. | 
 | 
| VII. Рефлексия Стр 123 | Күн шапақтары салынған А4 парағын таратады. | Оқушылар сабақтан алған әсерлерін күн шапақтарына жазып, тақтаға іледі. |